Про кафедру
Наша задача – підготувати фахівців, що вміють перетворити творчу ідею
у життєздатний прибутковий медійний проект
Кафедра як окремий структурний підрозділ була заснована у 1990 році із назвою кафедра організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження. Рішенням Вченої ради НТУУ "КПІ" від 26 червня 2017 року перейменована на кафедру менеджменту видавничо-поліграфічної галузі.
Адреса: м. Київ, вул. Володимирська, 7 (навчальний корпус КПІ ім. Ігоря Сікорського № 25; тел. +380 (44) 279-07-12).
Завідувач кафедри: доктор політичних наук, професор Ганжуров Юрій Семенович.
Готує фахівців з галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі». Веде наукові дослідження у галузі менеджменту та організації діяльності медійних та видавничо-поліграфічних підприємств.
Кваліфікація випускників:
- бакалавр з менеджменту;
- магістр з менеджменту;
- доктор філософії з менеджменту.
Профільні дисципліни: «Економічна теорія», «Економіка та фінанси підприємства», «Основи медіабізнесу», «Правове регулювання медійного бізнесу», «Маркетинг», «Економіка та організація медійного бізнесу», «Менеджмент», «Управління персоналом», «Інноваційний менеджмент», «Операційний менеджмент медійних та видавничо-поліграфічних підприємств», «Економічне прогнозування», "Інформаційно-комунікаційні технології у медіабізнесі", «Стратегічне управління медійними підприємствами», «Управління дистрибуцією медійної продукції», «Облік і аудит», «Економічна статистика», «Економічний аналіз медійних та видавничо-поліграфічних підприємств», «Управління міжнародною діяльністю підприємства», «Фінанси,гроші і кредит», «Фінансовий менеджмент», «Менеджмент медійних та видавничо-поліграфічних підприємств», «Медіамаркетинг», «Корпоративне управління в медіагалузі», «Маркетинговий менеджмент медійних підприємств» «Логістика медійних та видавничо-поліграфічних підприємств», «Управління ризиками медійних та видавничо-поліграфічних підприємств», «Управління проектами», "Менеджмент стартап проектів".
Види діяльності спеціалістів: управління та адміністрування у сфері господарської, кадрової, комерційної, інвестиційної роботи медійних підприємств, видавництв, редакцій ЗМІ і поліграфічних підприємств, аналіз та організація їх діяльності, дослідження економічних аспектів видавничо-поліграфічних процесів; техніко-економічне обґрунтування проектних рішень.
Сфера діяльності майбутнього фахівця – підприємства і організації креативної економіки і медіаіндустрії:
редакції засобів масової інформації;
нові медіа та інтернет-проєкти;
планово-економічні, фінансові та виробничі відділи видавництв і поліграфічних підприємств;
служби маркетингу, матеріально-технічного постачання та збуту;
рекламні та PR агенції;
оптові та роздрібні книготорговельні підприємства;
підрозділи техніко-економічних досліджень науково-дослідних інститутів.
Наші випускники працюють на посадах:
генерального, виконавчого, комерційного директора або помічника директора;
керівника (завідувача) планово-економічним, фінансовим, маркетинговим відділом;
керівника медіа-проектів та програм;
менеджера з персоналу (HR-менеджера)
фінансового менеджера;
менеджера по роботі з клієнтами (account менеджер);
SMM-менеджера та контент-менеджера;
менеджера з логістики, з постачання, збуту;
бізнес-консультанта;
бухгалтера.