Актуальні пропозиції академічної мобільності
Для студентів
2-а Літня школа в Західному університеті Тімішоара (Румунія)
Західний університет Тімішоара вдруге організовує літню школу для бакалаврів і магістрів. Університет пропонує двотижневий навчальний курс/стажування, що відбудеться 31.08.2020 – 13.09.2020.
На цей період представлені такі курси:
- Дизайнерське мислення – Ваш шлях до інновацій!
- Культурна географія та культурний туризм
- Проактивне втручання задля кращого суспільства
- Податкова та бухгалтерська справа у цифрову еру глобальної економіки
- Практичні кейси біхевіоризму у фінансах
- Управління ризиками ринку капіталу
- Зміна образу мислення: знайди себе у якості соціального підприємця
- Лідерські компетенції та майбутнє праці
- Стратегії публічних виступів
- Навички презентації та невербальної комунікації
- Мас-медіа та публічні відносини – техніки та стратегії
- Навички роботи в команді у напрямі соціології міста Тімішоара
Участь коштує 150 євро. Сюди входить проживання в гуртожитку, обіди та матеріали курсу.
Деталі участі за посиланням: West University of Timișoara
Конкурс на стипендію до Трансільванського університету Брашова (Румунія)
Трансільванський університет Брашова оголошує конкурс на стипендію Transilvania Academica Scholarship, що розрахована на студентів з країн поза Євросоюзом, що навчаються за будь-якою спеціальністю.
Стипендія покриває сплату за навчання та проживання в гуртожитку, а також 800 лей щомісячно на інші витрати.
Заявка подається онлайн через веб-сайт Трансільванського університету Брашова за посиланням: https://tas.unitbv.ro/.
Кінцевий термін подання електронної анкети – 27.04.2020 року!
Щодо припинення подання документів на конкурс за програмами академічної мобільності!
Шановні студенти, викладачі та працівники КПІ ім. Ігоря Сікорського!
У зв’язку із карантинними заходами, яких було вжито через пандемію коронавірусу COVID-19, подання документів на конкурс за програмами академічної мобільності тимчасово припиняється.
Про нові дедлайни буде повідомлено окремо. Слідкуйте за оновленнями на нашому веб-сайті та у соціальних мережах.
Стажування у Туреччині
Університет Селчук (Selçuk University) – це державний вищий навчальний заклад, заснований у 1975 році у місті Конья, Республіка Туреччина. Університет Селчук починав навчальну діяльність у складі двох факультетів та згодом сильно розвинувся, було побудовано нові корпуси, закуплено нове обладнання, обладнано соціальні та культурні об’єкти, особливо за останні роки, коли було організовано новий кампус. На сьогодні, в Університеті Селчук заняття проводяться на 22 факультетах, у державній консерваторії та дослідницьких центрах.
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ТА НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Студенти (навчання один або два семестри):
- Студенти 2-5 курсів та аспіранти;
- Середній бал для бакалаврів не нижче, ніж 75 та магістрів не нижче, ніж 80;
- Виписка оцінок, перекладена англійською мовою;
- Мовний сертифікат (англійська або турецька) – приймається сертифікат КПІ ім. Ігоря Сікорського
- Заява;
- Згода на обробку персональних даних.
Викладачі (викладання протягом 2-тижнів – 3-ох місяців):
- Мовний сертифікат (англійська або турецька) – приймається сертифікат КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- Резюме англійською мовою;
- Публікації та академічні досягнення;
- Перелік проектів (в якості координатора або учасника);
- Академічне портфоліо (включаючи лекції, семінари, план роботи у відповідній сфері);
Документи в електронній формі надсилайте на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в pdf форматі одним файлом.
ВАЖЛИВО: Викладачі, які не мали досвіду участі у програмах обміну, матимуть пріоритет.
Щодо уточнень, звертайтеся до координаторів з університету-партнера за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
УМОВИ СТИПЕНДІЇ
Протягом 2020/2021 навчального року студентам буде виплачуватись щомісячна стипендія у розмірі 1650 турецьких лір (приблизно 250 євро, відповідно до курсу валют на 20.02.2020);
НАПРЯМИ НАВЧАННЯ
Студенти
Name of the University | Country | Department | Degree | Duration | ||
Bachelor | Master | PhD | ||||
Selcuk University | Turkey | Electrical-electronic Engineering | 5 | 5 | 5 | 1/2 semesters |
Computer Engineering | 5 | 5 | 5 | 1/2 semesters | ||
Mechanical Engineering | 5 | 5 | 5 | 1/2 semesters | ||
English Language and Literature | 5 | – | – | 1/2 semesters | ||
Economics | 5 | 5 | 5 | 1/2 semesters | ||
Business | 5 | 5 | 5 | 1/2 semesters | ||
Sociology | 5 | 5 | 5 | 1/2 semesters |
Викладачі
Кінцева дата подачі документів – 10 березня 2020 року до 13:00!
Критерії відбору та перелік необхідних документів:
Студенти (навчання чотири місяці):
- Середній бал: 1) для бакалаврів – не нижче 65; 2) для магістрів – не нижче ніж 75;
- Виписка оцінок, перекладена англійською мовою;
- Мовний сертифікат (документ, що підтверджує знання іноземної мови – англійська або турецька);
- Аплікаційна форма (надрукована, підписана та відсканована).
Документи в електронній формі надсилайте на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в pdf форматі.
Щодо уточнень, звертайтеся до координаторів з університету-партнера за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Умови стипендії:
Протягом 2019/2020 навчального року студентам буде виплачуватись щомісячна стипендія у розмірі 1300 TRY – 196 євро (5200 – 786 євро TRY за 4 місяці);
Студенти
Name of the University | Country | Department | Degree | Duration |
Ankara University | Turkey | Engineering | Bachelor, MA, Phd | 4 Months |
Natural Sciences | Bachelor, MA, Phd | 4 Months | ||
Biotechnology | Bachelor,MA, Phd | 4 Months | ||
Management | Bachelor, MA, Phd | 4 Months |
Кінцева дата подачі документів – 10 березня 2020 року до 13:00!
Університет Карабюк
Університет Карабюк – державний університет у місті Карабюк, Туреччина. Він був заснований у 2007 році як один із 17 нових університетів того часу в Туреччині. Академічна структура KBÜ містить чотирнадцять факультетів, чотири аспірантури, чотири школи та сім професійно-технічних навчальних закладів. Головний кампус знаходиться в передмісті Балакларкасі Карабук.
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ТА НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Студенти (навчання один або два семестри):
- Студенти 2-5 курсів та аспіранти;
- Середній бал для бакалаврів не нижче, ніж 75 та магістрів не нижче, ніж 80;
- Виписка оцінок, перекладена англійською мовою;
- Мовний сертифікат (англійська або турецька) – приймається сертифікат КПІ ім. Ігоря Сікорського ;
- Аплікаційна форма.
Документи в електронній формі надсилайте на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в pdf форматі одним файлом.
Щодо уточнень, звертайтеся до координаторів з університету-партнера за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
УМОВИ СТИПЕНДІЇ
Протягом 2020/2021 навчального року студентам буде виплачуватись щомісячна стипендія у розмірі 1300 турецьких лір (приблизно 200 євро, відповідно до курсу валют на 20.02.2020);
НАПРЯМИ НАВЧАННЯ
Студенти
Name of the University | Country | Department | Degree | Duration | ||
Bachelor | Master | PhD | ||||
Karabuk University | Turkey | Science and Engineering Sciences | 1/2 semesters | |||
Social and Human Sciences | 1/2 semesters | |||||
Кінцева дата подачі документів – 13 березня 2020 року до 17:30!
За детальною інформацією звертайтесь у відділ академічної мобільності
вул. Металістів, 5а, корп.31, кім. 1-13, 1-14
тел.: +38 (044) 204 99 55,
e-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Програми академічної мобільності для наукового персоналу
Програма “Дії Марії Склодовської-Кюрі” за напрямом “Обмін науковим та інноваційним персоналом” (RISE)
Програма спрямована на розвиток і співпрацю з молодими вченими, які мають проект та прагнуть його реалізувати. Надає дослідникам різноманітні можливості для навчання та кар’єрного росту, відвідування тренінгів, пропонує індивідуальні гранти.
Умови участі:
- Мінімальна кількість установ (партнерів): три установи (дві установи з різних країн-членів ЄС/асоційованих країн + одна установа з третьої країни або три установи з різних країн-членів ЄС асоційованих країн (одна з яких академічна і одна – неакадемічна установа).
- Після закінчення терміну відрядження особа повинна повернутись до установи. яка відряджала для здійснення обміну досвідом (трансферу знань).
- Установи які приймають учасників, – університети. науково-дослідні центри, компанії (малі та середні підприємства), інші неакадемічні установи.
- Галузь досліджень: довільна (крім галузей зазначених в угоді Євроатом).
- Заходи проектних пропозицій мають передбачати здійснення спільної діяльності, організацію семінарів і конференцій а також сприяти розвитку кар’єри персоналу, залученого до проекту. Обсяг проектної пропозиції – не більше 30 сторінок.
Заклад-партнер для спільного втілення проекту шукайте за посиланням (першочергова умова).
Вимоги та необхідні документи для реєстрації проекту на сторінці програми
Коли: до 28.04.2020
Де: Онлайн
У разі запитань звертайтеся до Національного контактного пункту в 1 корп., кімн. 175/1.
Сайт або контактний телефон: +38 (044) 204 80 19.
http://mobilnist.kpi.ua/marie-curie-rise-2020/
СТАРТУВАВ КОНКУРС УКРАЇНСЬКО-АВСТРІЙСЬКИХ НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ НА 2021-2022 РОКИ
Міністерство освіти і науки України, Федеральне Міністерство науки, досліджень і економіки Республіки Австрія та Австрійське Агентство міжнародного співробітництва в галузі освіти та досліджень оголосили конкурс спільних українсько-австрійських науково-дослідницьких проєктів на 2021-2022 роки.
Конкурс відкритий для будь-яких науково-дослідних груп закладів вищої освіти, наукових установ та підприємств обох країн за всіма науковими дисциплінами та тематичними напрямами.
Проєкти приймають до 27 квітня 2020 року.
Фінансування виділяється на 2 роки щорічно.
Керівники та основні учасники проєктів можуть подавати декілька заявок. Однак керівники не зможуть отримати фінансування більш ніж за одним проєктом.
Документи приймають за адресою: Україна, 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка 16, Міністерство освіти і науки України.
Всі деталі конкурсу (вимоги, критерії відбору,перелік документів, форма заявки та ін..) подано на веб-сторінці https://mon.gov.ua/ua/news/startuvav-konkurs-ukrayinsko-avstrijskih-naukovih-proyektiv-na-2021-2022-roki-zayavki-prijmayut-do-27-kvitnya
Програма для відвідувачів Європейського Союзу (EUVP) оголошує старт конкурсу на відвідини інституцій Європейського Союзу
Унікальна можливість оцінити особисто людей, їхні цінності, політику та роботу інституцій Європейського Союзу зокрема. Індивідуальна програма зустрічей з держслужбовцями в Брюселі або/та Стразбурзі для кожного учасника (тривалістю 5-8 днів), розроблена координаторами Європейського Секретаріату.
Вимоги для участі:
- українець, який націлений на роботу в ЄС (ідеальний вік 35-40 років);
- професіонал у тій чи іншій сфері роботи ЄС;
- обізнаність у структурі інституцій ЄС та їхній функціональній складовій (посилання);
- вільне володіння принаймні однією робочою мовою ЄС.
ПОТЕНЦІЙНІ КАНДИДАТИ: політики (національних/регіональних партій); урядові/парламентські держслужбовці; медійні працівники; академіки/науковці; громадські діячі/члени профспілок.
Порядок оформлення документів:
- написання мотиваційного листа (приклад: https://eeas.europa.eu/track/click/27337/30389_en)
- складання резюме (приклад: https://eeas.europa.eu/track/click/27338/30389_en)
- заповнення аплікаційної форми (приклад: https://eeas.europa.eu/track/click/27339/30389_en)
Відправити вищевказані три документи на ел. адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – представник Програми відвідувачів ЄС (EUVP) в Україні
Кінцевий термін подачі заявок: 16.03.2020
З детальною інформацією Ви можете ознайомитися за посиланням: http://europa.eu/euvp
Критерії відбору та перелік необхідних документів:
Викладачі (викладання протягом 2-тижнів – 3-ох місяців):
- CV англійською мовою;
- Академічне портфоліо (включаючи лекції, семінари, план роботи у відповідній сфері);
- Аплікаційна форма.
Документи в електронній формі надсилайте на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в pdf форматі.
Щодо уточнень, звертайтеся до координаторів з університету-партнера за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Умови стипендії:
Протягом 2019/2020 навчального року студентам буде виплачуватись щомісячна стипендія у розмірі 1300 TRY – 196 євро (5200 – 786 євро TRY за 4 місяці); професори, кандидати наук та доценти отримуватимуть 55 TRY/день – 8 євро, інші науково-педагогічні працівники – 45 TRY/день – близько 7 євро/день. Максимальний грант складає 3100 TRY – 470 євро.
Викладачі
Name of the University |
Country |
Department |
Duration |
Ankara University |
Turkey |
Engineering |
2 Weeks – 3 Months |
Natural Sciences |
2 Weeks – 3 Months |
||
Biotechnology |
2 Weeks – 3 Months |
||
Management |
2 Weeks – 3 Months |
Кінцева дата подачі документів – 10 березня 2020 року до 13:00!
За детальною інформацією звертайтесь у відділ академічної мобільності:
вул. Металістів, 5а, корп.31, кім. 1-13, 1-14
тел. (044) 204 99 55