Шендерівська Ліна Петрівна

shenderivskaШендерівська Ліна Петрівна – кандидат економічних наук, доцент

Сторінка викладача

Дисципліни: Основи економіки; Економічна теорія; Економічна статистика; Економіка підприємства; Економетрія; Управління ризиками медійних та видавничо-поліграфічних підприємств; Управління економічним потенціалом підприємств медійного бізнесу

Наукові інтереси: управління розвитком підприємств медіаіндустрії, інвестиційно-інноваційна діяльність, управління ризиками, управління економічним потенціалом підприємства, управління конкурентоздатністю підприємства.

Основні публікації:

1.Шендерівська Л. П. Основні напрями розвитку підприємств поліграфічної галузі. Інтелект ХХІ. 2015. №1. С. 56-62. (фахове видання)

2.Шендерівська Л. П. Сучасні методи управління розвитком підприємства. Євроінтеграція економіки України: виклики та рішення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпропетровськ, 20-21 лютого 2015 р.). Дніпропетровськ, 2015. С. 109-111.

3.Шендерівська Л. П. Розвиток як економічна категорія. Друкарство молоде: тези доповідей П’ятнадцятої міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів (Київ, 21-23 квітня 2015 р.). Київ, 2015. Книга 2. С. 7-8

4.Шендерівська Л. П. Диверсифікація як напрям розвитку поліграфічних підприємств. Інформаційна культура в сучасному світі. Глобалізований світ економіки, науки, освіти: матеріали наук. Семінару (Київ, 21 квітня 2015 р.) Київ, 2015. Вип. 8. Ч. 1. С. 102-106.

5.Гуткевич С. О., Шендерівська Л. П. Модель управління розвитком поліграфічних підприємств. Інтелект ХХІ. 2015. №3. С.78-85. (фахове видання)

6.Шендерівська Л. П., Ужвій М. В. Аутсорсинг: сутність і вплив на ефективність діяльності видавництва. Еconomics, management, law : problemsofscienceandpractice :сollectionofscientificarticles. Vol. 1. Nurnberg (Deutschland): VerlagSWGimexGmbH, 2015. P.123-126.

7.Шендерівська Л. П. Економічна сутність розвитку підприємства. Economics, management, law: problemsandprospects:сollectionofscientificarticles. Vol. 1. Coventry (UnitedKingdom): AgendaPublishingHouse, 2015. Р. 304-307.

8.Шендеровская Л. П. Факторы, влияющие на управление развитием издательских предприятий. Скориновские чтения 2015: книгоиздание и книгораспространение в контексте кросскультурных коммуникаций XXI века: материалы Международного форума (Минск, 3–6 сентября 2015г.). Минск, 2015. С. 321-326.

9.Шендерівська Л. П., Сидорова Д. О. Особливості конкуренції в поліграфічній галузі. Показники та фактори конкурентоспроможності національної економіки: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпропетровськ, 02-03 жовтня 2015 р.). Дніпропетровськ, 2015. С. 98-99.

10.Шендерівська Л. П., Денисюк М. В. Інфраструктурний потенціал підприємства: формування та розвиток. Сучасні міжнародні економічні відносини: проблеми та розвиток: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 16 жовтня 2015 р.).Одеса, 2015. С. 82-84.

11.Шендерівська Л. П., Солобаєва К. Г. Напрями підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів підприємств. XIХ Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 17 листопада 2015 р.). Київ, 2015. С. 125-127.

12.Шендерівська Л. П., Кириченко А. О. Вплив інновацій на розвиток поліграфічних підприємств. XIХ Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 17 листопада 2015 р.). Київ, 2015. С. 162-164.

13.Шендерівська Л. П. Оцінка ефективності управління підприємством. Інформаційна культура в сучасному світі. Міграційні процеси в освіті: стан та перспективи: матеріали наук. Семінару (Київ, 21 листопада 2015 р.). Київ, 2015. Вип. 9. Ч. 1. С. 117-120.

14.Гуткевич С. О., Шендерівська Л. П. Політика ефективного розвитку підприємств: управлінський аспект: монографія. Київ: НТУУ «КПІ», 2016. 213 с.

15.Шендерівська Л. П., Савенок Д. А. Тенденції розвитку ринку упаковки України. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2016. Вип. 16. С.97-101. (фахове видання)

16.L., Chumak O. Imagemanagementforthepublishinghouse. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2016. № 6 (06). Ч.2. С. 14-18. (фахове видання)

17.Шендерівська Л. П. Виставки-ярмарки як фактор розвитку видавничої справи Еconomics, management, law : innovationstrategy :Collectionofscientificarticles. Zhengzhou (China): HenanScienceandTechnologyPress, 2016. P.179-183.

18.Шендерівська Л. П., Бикова А. В. Управління конкурентоздатністю поліграфічних підприємств.Geopoliticalprocessesintheworldtoday: Collection of scientific articles. Vienna: East West" Association For Advanced Studies and Higher Education GmbH, 2016. Р.146-150.

19.S., Shenderivska L. Directionsofdevelopmentofprintingenterprisesinmodernconditions. Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (Кошице (Словаччина), 15 лютого 2016 р.). Кошице, 2016. С. 481-484.

20.Шендерівська Л. П. Фактори впливу на інвестиційний розвиток поліграфічних підприємств. Економічні проблеми сучасності та стратегії інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів (Львів, 18 березня 2016 р.). Львів, 2016. С. 131-134.

21.Шендерівська Л. П. Агентська діяльність у видавничо-поліграфічному комплексі. ХХІІ Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 18 березня 2016 р.).Київ, 2016. С. 117-119.

22.Шендерівська Л. П., Грет Г. П. Украинская книга в современной информационно-коммуникационной среде. ХІІ Міжнародных кнігазнаучых чытанняу "Минск Кніжная культура Беларусі: погляд праз стагоддзі" (Минск, 07-08 красавіка 2016 г.). Минск, 2016. С. 309-313.

23.Шендерівська Л. П., Аліпов І. Ю. Напрями інноваційного розвитку підприємств поліграфічної промисловості. Актуальні напрями забезпечення ефективності економіки країни: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 08 квітня 2016 р.). Запоріжжя, 2016. С. 129-131.

24.Шендерівська Л. П. Чинники конкурентоздатності у медіа бізнесі. Економічна система країни: зовнішні та внутрішні фактори впливу: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпропетровськ, 06 травня 2016 р.). Дніпропетровськ, 2016. С. 12-15

25.Шендерівська Л. П. Інтелектуальний капітал у медіа бізнесі. Інформаційна культура в сучасному світі. Інтелектуальний капітал як основа інвестиційного розвитку: матеріали наук. семінару (Київ, 13 травня 2016 р.). Київ, 2016. Вип. 10. Ч. 1. С. 83-88.

26.Шендерівська Л. П., Кисельова І. Ю. Актуальні напрями реклами у поліграфічній галузі. Наукові дослідження: теорії та пропозиції: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 01 липня 2016 р.). Запоріжжя, 2016. С. 121-123.

27.Шендерівська Л. П. Економетричне моделювання прибутку поліграфічних підприємств. Економіко-математичне моделювання: матеріали Першої національної науково-методичної конференції (Київ, 30 вересня 2016 р.). Київ, 2016. С. 386-388.

28.Шендерівська Л. П., Васюрин О. О. Сучасні методи управління персоналом. XХІІІ Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 24 листопада 2016 р. ). Київ, 2016. С. 161-165.

29.Шендерівська Л. П. Фінансування інноваційної діяльності підприємств видавничо-поліграфічної галузі. Фінансове забезпечення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: глобальні виклики та українські реалії: матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 07 грудня 2016 р.). Київ, 2016. С. 228-231.

30.Шендерівська Л. П., Мельник І. Л. Статистичні дослідження як основа ефективного менеджменту у видавничій галузі. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 9. С. 59-65. (фахове видання)

31.Ігнатова Ю. В., Шендерівська Л. П., Осипова О. І. Управління технічним потенціалом підприємства на основі інструментарію імітаційного моделювання. Економічний аналіз. 2017. №27. C. 182-191. (фахове видання)

32.Шендерівська Л. П. Процесний підхід в управлінні розвитком підприємства. Інформаційна культура в сучасному світі. Міжнародна економічна діяльність країни в глобальній економіці: матеріали наук. семінару (Київ, 30 березня 2017 р.). Київ, 2017. Вип. 12. С. 96-101.

33.Шендерівська Л. П., Жученя К. С. Вплив чинників на мотивацію працівників видавництв. XХІV Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 20 квітня 2017 р.). Київ, 2017. С. 94-98.

34.Осипова О. І., Ігнатова Ю. В., Шендерівська Л. П. Застосування індексу Морана у дослідженнях просторової автокореляції економічних об’єктів. Корпоративні фінанси: проблеми та перспективи інноваційного розвитку: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 21 червня 2017 р.). Київ, 2017. C.435-438. URL: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22042 (дата звернення: 30.01.2020)

35.OsypovaIgnatovaIu., ShenderivskaL. Theuseofspatialregressionmodelstotheestimationofdemandfunction.ProblemsofDecisionMakingUnderUncertainties:Abstactsof materialsofXXXInternationalConference (Vilnius (Lithuania), August 14-19, 2017). Vilnius, 2017. Р.96.

36.Шендерівська Л. П. Теоретичні підходи до визначення поняття «економічна безпека підприємства». XXV Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 16 листопада 2017 р.). Київ, 2017. С.137-141.

37.Шендерівська Л. П., Сікорська О. В. Управління ризиками на сучасних підприємствах. XXV Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 16 листопада 2017 р.). Київ, 2017. С. 141-144.

38.ShenderivskaL., Guk Enterprisesdevelopment: managementmodel. BalticJournalofEconomicStudies. 2018. No. 1. Vol. 4 January. P.334-344. (закордонне видання WEBOFSCIENCE).

39.Шендерівська Л. П., Ужвій М. В. Комплекс маркетингу сучасного видавництва. Економіка та держава. 2018. № 1 (січень). С. 61-65. (фахове видання)

40.ShenderivskaL. Urgentdirectionsofdevelopmentforpublishingandprintingcomplexenterprises. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2018. № 2(14). С. 88-92. (фахове видання).

41.ShenderivskaL. Particularitiesofthepublishingproductsadvertising. Економіка і менеджмент: сучасні трансформації в епоху глобалізації: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (Клайпеда (Литва), 23 березня 2018 р.). Клайпеда, 2018. С. 110-113.

42.Шендерівська Л. П. Академічна мобільність студентів: політика ефективного навчання. Інформаційна культура в сучасному світі. Глобальні тенденції в освіті: матеріали наук. семінару (Київ, 19 квітня 2018 р.). Київ, 2018. Вип. 15. Ч. 1. С. 81-86.

43.Шендерівська Л. П. Політика ефективного управління економічною безпекою підприємств. XXVІ Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 25 квітня 2018 р.). Київ, 2018. С. 110-112.

44.Шендерівська Л. П., Жученя К. С. Розвиток видавництв: актуальні завдання та напрями їх вирішення. Причорноморські економічні студії. 2018. № 32. С. 106-110 (фахове видання, Copernicus)

45.Гуткевич С. О., Шендерівська Л. П. Управління розвитком поліграфічних підприємств. Інтелект XXI. 2018. №6. С. 142-148. (фахове видання, Copernicus).

46.Шендерівська Л. П., ЛисенкоМ.А., МалишН.О. Розвиток медіа в контексті корпоратизації. Технологія і техніка друкарства. 2018. №3 (61). С. 46-55. (фахове видання).

47.Шендерівська Л. П., Чичирко О. В. Напрями підвищення ефективності використання основних засобів підприємств. Актуальні питання економіки, фінансів, обліку та права в сучасних умовах: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 10 вересня 2018 р.). Полтава, 2018. Ч.1. С. 39-41.

48.Шендерівська Л. П. Інвестиційна привабливість підприємств поліграфічної галузі. Привабливість та пріоритетність інвестування галузей економіки в рамках наукового семінару «Інформаційна культура в сучасному світі»: матеріали круглого столу (Київ; 26 жовтня 2018 р.). Київ, 2018. Вип. 16. Ч. 1. С. 85-89.

49.Шендерівська Л. П., Демченко А. О. Ключові тенденції розвитку ринку праці в Україні. Реформування економіки в контексті міжнародного співробітництва: механізми та стратегії": матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 24 листопада 2018 р.). Львів, 2018. С. 28-30.

50.Шендерівська Л. П. Диверсифікація і корпоратизація як перспективні напрями розвитку підприємств. XVII Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 30 листопада 2018 р.). Київ, 2018. С. 96-98.

51.Шендерівська Л. П., Бондар Н. Є. Медіа-компанії України: особливості функціонування. XVIII Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 08 квітня 2019 р.). Київ, 2019. С. 70-72.

52.Шендерівська Л. П., Гарбар Ю. М. Просування видавничої продукції у сучасному інформаційному просторі. XVIII Міжнародна науково-практична конференція з проблем видавничо-поліграфічної галузі: тези доповідей (Київ, 08 квітня 2019 р.). Київ, 2019. С. 72-75.

53.Шендерівська Л. П., Дуванова К. С. Актуальні напрями інвестування у медіагалузі. Проблеми та перспективи розвитку видавничого бізнесу на медійному ринку України: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 23 трав. 2019). Київ, 2019. С. 17-22. URL: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/28175 (дата звернення: 27.10.2019).