Програма участі ВПІ у VI Міжнародному фестивалі "Книжковий Арсенал"

knyz arsenalНа VI Міжнародному фестивалі "Книжковий Арсенал", ВПІ пропонує Вашій увазі:

1. Майстер-клас з офорту та ліногравюри

2. Майстер-клас з каліграфії

3. Лекцію на тему: "Книга як зброя у гібридній війні"

Якщо цікаво – запрошуємо під кат.

Детальніше...

Оголошено шорт-лист літературної премії Букера

bookerЖурі міжнародної Букерівської премії (Man Booker International Prize) опублікувало список претендентів на перемогу в одному з найпрестижніших літературних конкурсів.

Список оприлюднений на офіційному сайті, пише Укрінформ.

Цього року в шорт-лист першого «Міжнародного Букера» після запровадження нових правил потрапили відомий турецький письменник Орхан Памук (роман «Мої дивні думки»), італійка Єлена Ферранте («Історія втраченого дитини»), китаєць Ян Ляньке («Чотири книги»), анголець Жозе Едуарду Агуалуза («Загальна теорія забуття»), південнокорейська письменниця Хан Кан («Вегетаріанець») і австрійський автор Роберт Сіталер («життя»), пише Літературна газета.

Найвідоміший здобувач Міжнародного Букера цього року – турецький лауреат Нобелівської премії з літератури 2006 року Орхан Памук. У список номінантів його внесли за книгу «Мої дивні думки», в якій Памук спробував пояснити політичну ситуацію в країні, описуючи становище в Стамбулі через історію двох сімей, які переїхали в місто з анатолійської глибинки.

Письменник зачіпає в книзі курдську проблему, соціальну нерівність, корумпованість у партії президента Ердогана та ситуацію зі свободою слова в країні. Памук зізнавався, що «витратив масу часу на те, щоб (головний герой твору) Мавлюд був веселим, був жартівником, був оптимістом».

Премія 2016 року присуджується за кращий прозовий твір англійською мовою, який був опублікований у Великій Британії. Переможця буде оголошено у травні.

Фіналісти отримають по одній тисячі фунтів стерлінгів, при цьому перекладачі цих творів отримають таку саму суму. Головний грошовий приз переможця становитиме 50 тисяч фунтів, який розділять між собою автор і перекладач книги.

Люди, що символізують сучасний медіаменеджмент: Лані Розенфілд

lannyЛані Розенфілд (Lannie Rosenfield), 28 років, США

Входить до 30-ки найуспішніших у галузі медіаменеджменту за рейтингом Forbes.

Розенфілд обіймає посаду медіаменеджера у Twitter. Вона відповідальна за фінансовий і адміністративний менеджмент операцій компанії, пов'язаних з телебаченням. Це один з ключових напрямів розвитку компанії, оскільки в останній час Twitter відіграє важливу роль в концепції інтерактивного телебачення. Також Twitter активно використовується для заохочення перегляду прямих трансляцій.

У сферу діяльності Розенфілд входить тісна співпраця з телевізійними партнерами Twitter та поширення їхнього контенту, планування і створення нових шляхів інтегрування компанії у сітки мовлення телевізійних каналів. Іноді Лані особисто приймає участь у значних телевізійних проектах.
Попередня посада Розенфілд – менеджер з цифрових операцій у Dick Clark Productions.

У Держкомтелерадіо затверджено перелік книжкових видань, які вийдуть в 2016 році за програмою «Українська книга»

Голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко затвердив наказом рішення колегії Держкомтелерадіо від 29 березня «Про проект переліку книжкових видань, передбачених до випуску за програмою «Українська книга» на 2016 рік». Перелік оприлюднено на сайті Держкомтелерадіо за посиланням.

З проекту переліку, який колегія Держкомтелерадіо розглядала 23.02, і який викликав критику у ЗМІ, вилучено видання ГС «Національний фонд великої української енциклопедії», зменшено видатки видавництвам групи «Фоліо», враховано пропозиції ради директорів державних видавництв та інші пропозиції. До проекту включено низку суспільно важливих видань – Словник української мови, підготовлений Інститутом української мови НАН України, видання кримськотатарською мовою, книги шрифтом Брайля.

Детальніше...

Міжнародна науково-технічна конференція студентів і аспірантів «Друкарство молоде»

Запрошуємо прийняти участь у роботі
16-ї Міжнародної науково-технічної конференції
студентів і аспірантів «Друкарство молоде»,
яка відбудеться у Києві 26-28 квітня 2016 року

26 квітня 9.0019.00 — прибуття учасників, поселення у гуртожитках університету, ознайомлення з Видавничо-поліграфічним інститутом та програмою конференції, екскурсії по місту.
27 квітня 12.00 — відкриття конференції, пленарне засідання в 10-й аудиторії 25 корпусу (вул. Володимирська, 7).
28 квітня 10.00–16.00 — продовження роботи конференції, засідання секцій в аудиторіях корпусів 8 (вул. Академіка Янгеля, 1/37) і 25 (вул. Володимирська, 7). Завершення конференції.
28 квітня — від'їзд учасників.

Тематичні напрямки пленарних, секційних та стендових доповідей:
— сучасні поліграфічні технології, устаткування та матеріали;
— дизайн, моделювання, оформлення видань та паковань;
— видавнича справа;
— книгознавство та поширення видань;
— економіка та організація видавничо-поліграфічної справи;
— історичні аспекти друкарства.
Для участі у конференції потрібно надіслати (поштою або e-mail) на адресу оргкомітету:
— заяву на участь;
— тези доповіді обсягом 1 сторінкa А4 (включаючи рисунки), підготовлені однією з робочих мов конференції;
— файл з тезами.
Мови конференції: українська, англійська, російська, польська.

Детальніше...

Люди, що символізують сучасний медіаменеджмент

alex-taylorОлександра Тейлор (Alexandra Taylor) США

Олександра у свої 28 років, увійшла до 30-ки найуспішніших у галузі медіаменеджменту за рейтингом Forbes.

Тейлор віцепрезидент компанії Clique Media Group (CMG). CMG медійна комерційна компанія, яка співпрацює з понад 40 відомими сайтами. Компанія спеціалізується на наданні природнього контенту з 2008 року. Аудиторія компанії у соціальних мережах складає біля 30 мільйонів. Відділ соціальних медіа компанії, публікує близько 750 постів по всім платформам в день.

Олександра відповідає за цифрову стратегію та контент. За перший рік роботи вона підвищила трафік більш ніж на 400%. Наприклад, у жовтні сайт CMG отримав близько 12 мільйонів унікальних відвідувачів.
До CMG Тейлор була відповідальна за партнерські зв'язки у Google. Також у Google нею був запущений ряд успішних проектів у сфері додатків.

 

10 правил книжкового маркетингу від Дани Павличко

10rulesofbookmarkІнтелектуальне видавництво, яке йде на ризик і часто працює на перетині з мистецтвом, – так говорить про «Основи» його директорка Дана Павличко.

Курс «Книжковий маркетинг» лекторка почала зі спогадів, як п'ять років тому прийшла у видавництво зразка 1990-х. Стало очевидно, що так працювати далі неможливо й без ребрендингу не обійтися, бо читач уже інший: має високі вимоги до якості, контенту й дизайну. Сьогодні «Основи» реалізувало низку сміливих задумів і впевнено заявляє про видання світового рівня.
Як просувати книжки, директорка «Основ» розповіла у своєму авторському курсі.

Пропонуємо ознайомитися з 10 правилами книжкового маркетингу від Дани Павличко, які будуть цікаві видавцям-початківцям.

Книжковий Арсенал 2016

arsenal20 — 24 квітня, до Всесвітнього дня книги і авторського права, у Мистецькому Арсеналі відбудеться VI міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» — найбільша подія в Україні, що об'єднує літературу і мистецтво.

«Книжковий Арсенал» – міжнародний літературно-мистецький фестиваль, який відбувається щороку навесні в київському «Мистецькому арсеналі» (вул. Лаврська, 12). Організатори заявляють його «найбільшою подією в Україні, що об'єднує літературу і мистецтво». Фестивальні заходи із широким залученням сучасних митців світового рівня відбуваються на величезній території «Мистецького арсеналу». На десяти «майданчиках» водночас тривають найрізноманітніші презентації, дискусії, читання, лекції, майстер-класи, перформенси тощо.

Участь у фестивалі беруть спеціальні гості з Німеччини, Швейцарії, Чехії, Польщі, Білорусі, Росії та інших країн. Серед партнерів міжнародної програми також є посольства, культурні інститути й центри.

Детальніше на сайті: artarsenal.in.ua

Жінки успішно проклали шлях в основні медіа видання

femaleАвтори і рецензенти жінки зайняли більше місця на літературних сторінках за останній рік, за даними щорічного огляду Vida, який раніше демонстрував значний перекіс в сторону авторів і рецензентів-чоловіків.
Американська організація підвела підсумки гендерного розподілу рецензентів та авторів, проаналізувавши публікації в основних медіа виданнях, включаючи New York Review of Books, Times Literary Supplement та New Yorker протягом останніх шести років. У цьому році зазначено суттєве поліпшення ситуації у Harper's, де авторство жінок збільшилася на 11 відсотків, до 38% від загального обсягу з минулого року. Журнал Granta продовжив «стійкий прогрес в досягненні статевої рівності», відсоток жінок-авторів у ньому складає 49%. Аналогічна ситуація в журналі Poetry, де 49% публікацій також були написані жінками.

Bookbusinessmag