Режим роботи університету 1,2 та 9 травня

holidaysВідповідно до статей 57, 67 Кодексу законів про працю України, з метою створення сприятливих умов для відпочинку здобувачів вищої освіти, працівників КПІ ім. Ігоря Сікорського (далі - університет), раціонального використання робочого часу, підтримання внутрішнього порядку в навчальних корпусах, студентських гуртожитках, на території університету, а також в підрозділах, забезпечення протипожежного режиму на об'єктах університету та безаварійної роботи інженерно-технічних служб у неробочі та святкові дні,

 

 

Оголошуються неробочими днями:

- З, 4, 5, 8 травня 2017 року - для працівників, що працюють за 5 - денним робочим тижнем;

Вважаються робочими днями для працівників, яким встановлений п'ятиденний робочий тиждень:

- середа 03 травня 2017 року з відпрацюванням за цей день у суботу 18 березня 2017 року;
- четвер 04 травня 2017 року з відпрацюванням за цей день у суботу 01 квітня 2017 року;
- п'ятницю 05 травня 2017 року з відпрацюванням за цей день у суботу 13 травня 2017 року;
- понеділок 08 травня 2017 року з відпрацюванням за цей день у суботу 20 травня 2017 року.

Структурні підрозділи, яким встановлено 6 -денний робочий тиждень, працюють 3,4,5,8 травня 2017 року в звичайному робочому режимі.

Корпуси закриті: 1, 2, 6, 7, 9 травня 2017 року
Наказ 7-18 06.03.2017 Про режим роботи університету 1,2 та 9 травня

Вітаємо зі святом 8 Березня!

Любі жінки! Вітаємо Вас зі святом весни і молодості. Бажаємо Вам бути завжди юними, красивими, ніжними та чуйними. І не лише у цей святковий день.

Тимчасовий розклад до 18 квітня 2017 р.

Шановні студенти! Розміщуємо тимчасовий розклад до 18 квітня 2017 р. 

Розміщення корпусів:

- корпус 31 - вул. Металістів, 5а, зз - зала засідань, аудиторія 0-15. 
- корпус 29 - вул. Львівська, 28;
- корпус 25 - вул. Володимирська, 7;
- Видавництво "Політехніка" - корпус 15, 2-й поверх.

Звертаємо Вашу увагу, що розклад на сайті rozklad.kpi.ua не оновлений.

Захист магістерських робіт

19–21 січня 2017 р. відбувся захист магістерських робіт магістрантів спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування».

До складу ДЕК увійшли:
Голова комісії – Слинчук А.П., начальник відділу засобів масової інформації Міністерства фінансів України
Ганжуров Ю.С., зав. кафедри ОВПК, проф., д.політ. н.
Сухоруков А.І., проф. , д.е.н.
Григорова З.В. доцент кафедри ОВПК, к.е.н.

DSC 0306

Були представлені дослідження актуальної проблематики управління підприємствами видавничо-поліграфічної галузі.
До захисту представлено 12 робіт, тематика яких присвячена проблемам управління підприємствами галузі, зокрема, вдосконалення маркетингової діяльності видавництв та поліграфічних підприємств, вдосконаленню комунікаційної політики видавництв та рекламних агенцій, підвищенню конкурентоспроможності поліграфічних підприємств, антикризового менеджменту. Захищаючи проекти, студенти продемонстрували належний рівень володіння теоретичними знаннями та практичними навичками розробки проектів.

DSC 0209

Голова Державної екзаменаційної комісії високо оцінив представлені роботи та їх захист, відмітивши, що розроблені випускниками пропозиції є реалістичними, враховують існуючі обмеження та сучасні підходи.

Рішенням Державної екзаменаційної комісії всім випускникам присвоєні відповідні кваліфікації.

День відкритих дверей Видавничо-поліграфічного інституту

17 грудня 2016 р. Видавничо-поліграфічний інститут гостинно розчинив двері для наших майбутніх абітурієнтів та потенційних студентів.

З вітанням до учасників зустрічі звернулася директор ВПІ, проф. Киричок Т.Ю., яка представила кафедри ВПІ та ознайомила з програмою зустрічі.

Про спеціальності та спеціалізації, за якими здійснюється підготовка майбутніх фахівців медійної сфери, йшлося у презентації доц. кафедри репрографії Скиби В.М.

На запитання щодо особливостей вступної кампанії до ВНЗ 2017 року відповіла доц. кафедри видавничої справи та редагування Сегол Р.І.

Викладачі кафедри машин та агрегатів поліграфічного виробництва запропонували учасникам зустрічі, орієнтованим на навчання за технічними спеціальностями, майстер-клас зі створення і друку 3D моделей. А викладачі кафедр ОВПК (доц. Сошинська Я.Є.), графіки і видавничої справи та редагування продовжили інтерактивне спілкування зі своєю цільовою аудиторією.

Зокрема, майбутніх абітурієнтів спеціалізації «Медіаменеджмент» цікавили умови вступу і конкурс, важливість знання іноземної мови, перелік навчальних дисциплін, напрями науково-дослідної роботи студентів, можливості навчання і стажування у ВНЗ Німеччини тощо. Учасники зустрічі також висловили бажання відвідати кафедру ОВПК, зустрітися з іншими викладачами та більше дізнатися про зміст, умови навчання і кар'єрні перспективи.

Запрошуємо усіх зацікавлених контактувати з викладачами і співробітниками кафедри ОВПК за допомогою електронної пошти та на сторінках кафедри в соціальних мережах. Будемо раді бачити Вас студентами спеціалізації «Медіаменеджмент» у 2017 році!

ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!

17 грудня
Запрошуємо усіх абітурієнтів та їх батьків на День відкритих дверей ВПІ! Початок - 12:00, 8-ий корпус НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського"
вул. Янгеля 1/37.

Тут Ви зможете дізнатися більше про підготовку кваліфікованих спеціалістів в нашому інституті, а також поставити свої запитання та отримати на них конструктивні відповіді.

До програми входить:
- привітання від директора інституту Киричок Тетяни Юріївни;
- короткі відомості про кожну зі спеціальностей на ВПІ;
- майстерклас зі створення 3D моделей та їх друк на 3D принтері;

151216b

ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!

18 грудня
Цікаво, доступно і фахово про "Правила прийому до КПІ ім. Ігоря Сікорського 2017" розповідатимуть 18 грудня о 12 год у студентському просторі Belka у бібліотеці НТУУ "КПІ" ім. Ігоря Сікорського (Ми знаходимося в 4-му залі Научно-технічної бібліотеки (Київ, просп. Перемоги, 37). Завітайте!

151216a

Конференція у «УкрНДІСВД»

24 листопада 2016 року студенти кафедри ОВПК взяли участь у XXIII Міжнародній науково-практичній конференції з проблем видавничо-поліграфічної галузі, організатором якої є «Український науково-дослідний інститут спеціальних видів друку» («УкрНДІСВД»).

НДІСВД 2

НДІСВД 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Генеральний директор «УкрНДІСВД» Деревянко Олексій Володимирович під час відкриття конференції надав актуальну інформацію про інноваційні розробки інституту, а саме, олійні фарби для художників, трафаретні фарби для корпоративних споживачів. Ці нові матеріали конкурентоздатні за ціною і за якістю не поступаються імпортним аналогам.
Слово мала також фахівець Державної науково-технічної бібліотеки України Зінченко Олена Станіславівна, яка доповіла про напрями розвитку закладу, такі як надання послуг з оформлення списку літератури згідно із Державним стандартом, забезпечення доступу до електронних фондів Національної бібліотеки Білорусі, депонування наукових праць, що дозволяє авторам отримувати гонорар за користування їхнім доробком.
Студенти доповіли про результати своїх наукових досліджень в галузях медіа, поліграфічної діяльності, книжкової торгівлі. Жвава і пізнавальна дискусія була ініційована доцентомКафедри видавничої справи та редагування, ВПІ, НТУУ "КПІ" Янішевським Олександром Олександровичем та підтримана присутніми.
Високий рівень організації конференції, доброзичлива атмосфера, теплий прийом, наданий головою організаційного комітету конференції Кришиною Наталією Валеріанівною, заохочують і надалі долучатися до участі у заходах «УкрНДІСВД».