COVID-19 та медіа

Фото – з ресурсу Детектор медіа, https://detector.mediaЧерез складну епідеміологічну ситуацію Кабінет Міністрів України продовжив адаптивний карантин у державі до 31 липня 2020 р. В умовах пандемії і фізичного дистанціювання ми ще раз переконалися у важливості медіа для нашого соціального включення, для протидії ізоляції. А відтак – у важливості бути професіоналами з медіаменеджменту.

Як засвідчили минулі кризи, медіаіндустрія виявила здатність до згуртування, підсиленого попитом, що виникає під час відновлення. Зрештою, клієнти хочуть бути в курсі новин. Вони хочуть розважитися. А медіаіндустрія, що охоплює екосистему компаній B2B та B2C, продовжує знаходити нові, привабливі способи інформувати і розважати клієнтів.

Ось декілька порад від всесвітньо відомої консалтингової компанії PricewaterhouseCoopers (PwС) для медіаменеджерів:
- Якщо ви працюєте з подіями в реальному часі, які проходять на стадіонах, аренах, в театрах, парках, зонах відпочинку та ін., визначте актуальні пріоритети кожної групи ваших стейкхолдерів (зацікавлених сторін) – глядачів, постачальників медіапродукту, спонсорів, працівників компанії, ЗМІ. Спілкуйтеся з ними ясно та прозоро.
- Вивчіть альтернативні способи зв'язку із глядачами, наприклад, віртуальні концерти або події наживо, що транслюються в Інтернеті. Підключіть гравців та любителів спорту через соціальні мережі.
- Подавайте цифровий контент у відкритих форматах.
- Розгорніть варіанти віртуальної та доповненої реальності, щоб залучити події у домівки ваших глядачів.
- Визначте, які працівники медіакомпанії можуть працювати віддалено, не знижуючи продуктивності праці.
- Потурбуйтеся про кібербезпеку.
- Обмежте фінансовий вплив форс-мажорної ситуації, активуючи план реагування на кризи.
- Перегляньте основні позиції у фінансових прогнозах. Моделюйте сценарії зі швидким (агресивним) та повільним (консервативними) відновленням, щоб бути готовими до дії.
- Організаційно підготуйтеся до економічного спаду, що, можливо, збільшить попит на медіапродукти і послуги.
- Спрямуйте зусилля на управління ризиками компанії.
- Шукайте можливості стати позитивним фактором впливу на суспільні настрої, підкреслюючи свої цінності та бренд.

Джерело: Practical steps for responding to the coronavirus crisis, https://www.pwc.com/us/en/library/covid-19/coronavirus-impacts-media.html