Тематика магістерських дисертацій

Теми магістерських дисертацій магістрів кафедри МВПГ:

  • Управління ефективністю фінансово-господарської діяльності підприємства (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПРОДАКШН»)
  • Управління розвитком підприємства (на прикладі Державного підприємства – видавництво Верховної Ради України «Парламентське видавництво»)
  • Антикризове управління на поліграфічних підприємствах (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПРОДАКШН»)
  • Управління збутовою діяльністю видавництва (на прикладі Державного підприємства Державне науково-виробниче підприємство «КАРТОГРАФІЯ»)
  • Управління маркетинговими комунікаціями видавництва (на прикладі Державного підприємства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИДАВНИЦТВО «НАУКОВА ДУМКА» Національна академія наук України»)
  • Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю ЯВА-ІН)
  • Напрями підвищення конкурентоспроможності поліграфічних підприємств (на прикладі Державного видавництва «ПРЕСА УКРАЇНИ» ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ)
  • Управління фінансовою стабілізацією підприємств видавничо-поліграфічної галузі (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА ВОЛЬФ»)
  • Управління комерційною діяльністю видавничого підприємства (на прикладі Державного підприємства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИДАВНИЦТВО «НАУКОВА ДУМКА» Національна академія наук України»)
  • Управління маркетинговою діяльністю видавничого підприємства (на прикладі Державного видавництва «ПРЕСА УКРАЇНИ» ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ)
  • Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРУКАРНЯ ВОЛЬФ»)
  • Управління маркетинговими комунікаціями рекламних компаній (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Смарт Медіа»)
  • Управління комплексом маркетингу підприємства (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТР «АКАДЕМІЯ»)
  • Управління маркетинговими комунікаціями поліграфічного підприємства (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА ВОЛЬФ»)