Напрям 6.030601 Менеджмент
Рівень освіти – бакалаврський
Ступінь – бакалавр
Спеціалізація – медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі.
Динамічні зміни сучасного медіаринку, складність правового забезпечення, швидкий розвиток технологій, визначають актуальність підготовки бакалаврів в сфері менеджменту медіагалузі та видавничої справи. Менеджер – це керівник підприємства або окремого підрозділу, а також адміністратор вищого рівня управління. Менеджер здійснює управлінську, організаційну, планово-фінансову, маркетингову, економічну, інформаційно-аналітичну, проектно-дослідну, інноваційну, консультаційну діяльність. Кваліфікований менеджер відіграє виключну роль на сучасному підприємстві, оскільки саме досвід і мистецтво управління є основою успіху фірми.
Зміст підготовки бакалаврів:
Гуманітарна та соціально-економічна підготовка
- Іноземна мова за професійним спрямуванням
- Історія української культури
- Історія науки і техніки
- Філософія
- Соціологія
- Політологія
- Психологія
- Основи конституційного права
Математична та науково-природнича підготовка
- Економічна теорія
- Макроекономіка Економічна теорія
- Мікроекономіка
- Статистика
- Інформаційні системи і технології
- Безпека життєдіяльності
- Вища та прикладна математика
Професійна та практична підготовка
- Менеджмент і адміністрування: теорія організацій, менеджмент, управління персоналом, операційний менеджмент, адміністративний менеджмент, управління інноваціями, стратегічне управління підприємствами, самоменеджмент.
- Основи економічної теорії
- Фінанси, гроші і кредит
- Маркетинг
- Потенціал підприємства
- Основи комерційної діяльності
- Логістика
- Міжнародні економічні відносини
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
- Документознавство
- Економіка праці та соціально-економічні відносини
- Організація, нормування та оплата праці
- Організація праці менеджера
- Антикризове управління підприємством
- Основи охорони праці
- Право. (Навчальні модулі: Трудове, адміністративне, господарське право)
Предмети спеціалізації
- Теорія та історія медіа
- Асортимент видавничої продукції
- Основи економіки та менеджменту ЗМІ
- Економіка та фінанси видавничо-поліграфічних підприємств
- Економіка і організація книговидавничої справи
- Основи дистрибуції медійних продуктів
- Економічний аналіз підприємств медіаіндустрії
- Бізнес-планування діяльності медійних та видавничо-поліграфічних організацій,
- Облік та аудит медійних та видавничо-поліграфічних організацій
- Правове регулювання в сфері медіаіндустрії
- Операційний менеджмент у сфері медійного бізнесу
- Соціологія ЗМІ
- Управління медіа та інтернет проектами
- Технології створення та просування медіа в комп'ютерних мережах
- Технології виробництва мультимедіа видань
- Машини та обладнання видавництв і друкарень
- Спеціальні види друку
- Технологія виготовлення друкарської продукції
- Поліграфічні матеріали