Напрям 6.030601 Менеджмент

Рівень освіти – бакалаврський
Ступінь – бакалавр
Спеціалізація – медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі.

Динамічні зміни сучасного медіаринку, складність правового забезпечення, швидкий розвиток технологій, визначають актуальність підготовки бакалаврів в сфері менеджменту медіагалузі та видавничої справи. Менеджер – це керівник підприємства або окремого підрозділу, а також адміністратор вищого рівня управління. Менеджер здійснює управлінську, організаційну, планово-фінансову, маркетингову, економічну, інформаційно-аналітичну, проектно-дослідну, інноваційну, консультаційну діяльність. Кваліфікований менеджер відіграє виключну роль на сучасному підприємстві, оскільки саме досвід і мистецтво управління є основою успіху фірми.

Зміст підготовки бакалаврів:

Гуманітарна та соціально-економічна підготовка

  • Іноземна мова за професійним спрямуванням
  • Історія української культури
  • Історія науки і техніки
  • Філософія
  • Соціологія
  • Політологія
  • Психологія
  • Основи конституційного права

Математична та науково-природнича підготовка

  • Економічна теорія
  • Макроекономіка Економічна теорія
  • Мікроекономіка
  • Статистика
  • Інформаційні системи і технології
  • Безпека життєдіяльності
  • Вища та прикладна математика

Професійна та практична підготовка

  • Менеджмент і адміністрування: теорія організацій, менеджмент, управління персоналом, операційний менеджмент, адміністративний менеджмент, управління інноваціями, стратегічне управління підприємствами, самоменеджмент.
  • Основи економічної теорії
  • Фінанси, гроші і кредит
  • Маркетинг
  • Потенціал підприємства
  • Основи комерційної діяльності
  • Логістика
  • Міжнародні економічні відносини
  • Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
  • Документознавство
  • Економіка праці та соціально-економічні відносини
  • Організація, нормування та оплата праці
  • Організація праці менеджера
  • Антикризове управління підприємством
  • Основи охорони праці
  • Право. (Навчальні модулі: Трудове, адміністративне, господарське право)

Предмети спеціалізації

  • Теорія та історія медіа
  • Асортимент видавничої продукції
  • Основи економіки та менеджменту ЗМІ
  • Економіка та фінанси видавничо-поліграфічних підприємств
  • Економіка і організація книговидавничої справи
  • Основи дистрибуції медійних продуктів
  • Економічний аналіз підприємств медіаіндустрії
  • Бізнес-планування діяльності медійних та видавничо-поліграфічних організацій,
  • Облік та аудит медійних та видавничо-поліграфічних організацій
  • Правове регулювання в сфері медіаіндустрії
  • Операційний менеджмент у сфері медійного бізнесу
  • Соціологія ЗМІ
  • Управління медіа та інтернет проектами
  • Технології створення та просування медіа в комп'ютерних мережах
  • Технології виробництва мультимедіа видань
  • Машини та обладнання видавництв і друкарень
  • Спеціальні види друку
  • Технологія виготовлення друкарської продукції
  • Поліграфічні матеріали